Friday, September 26, 2025

අතත්‍ය සන්නිවේදනය

Virtul Communication :

සන්නිවේදන වර්ගීකරණය තුළ එය ක්‍රියාත්මක වන ස්වභාවය මත පදනම්ව සිදුකරන ලද සන්නිවේදන වර්ගීකරණයක් ලෙස අතත්‍ය සන්නිවේදනය පෙන්වා දිය හැක. විසි වන සියවසේන් පසු තාක්ෂණික දියුණුව හේතුකොටගෙන මානව සන්නිවේදනය විවිධාකාරය වෙනස්කම් වලට භාජනය විය.සංකීර්ණ වන මානව අවශ්‍යතාවයන්ට අනුරූපව සන්නිවේදනය හැඩය ස්වරූපය වෙනස්වීම ස්වභාවිකය.එහිදී සන්නිවේදනයේ අන්තර්ගතයන් හා ආකෘති විවිධාකාර වෙනස්කම් වලට භාජනය විය.වර්තමාන ගෝලීය ප්‍රවණතා හා තාක්ෂණික වර්ධනයේ ප්‍රතිඵලයක් මත අතත්‍ය සන්නිවේදනය නිර්මාණය විය.

අතත්‍ය  සන්නිවේදනයේ ප්‍රධාන සංරචකය වන්නේ අන්තර්ජාල මාධ්‍යයි.විද්‍යුත් තැපෑල, වීඩියෝ සම්මන්ත්‍රණ, සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි, මාර්ගත කතාබහ සඳහා මාධ්‍ය කොට ගන්නේ අන්තර්ජාලය යි.ජංගම දුරකථනය ඔස්සේ ලබාදෙන පණිවිඩ ද මුහුණු පොත පරිශීලනය කරන පරිශීලකයන්ට සිය උපන්දිනය නිමිතිකොට ගෙන හා තම මිතුරු සම්බන්ධතාවට වර්ෂ පූර්ණත්වය සිහිකිරීම පිණිස ලැබෙන්නා වූ කෙටි වීඩියෝ අතත්‍ය සන්නිවේදනයට අයත්ය. 

අතත්‍ය  සන්නිවේදනය නිර්මාණය වීමෙන් පසු අධ්‍යාපනික කාර්යයන් ව්‍යාපාරික කාර්යයන් ඉතා සාර්ථකව සිදුකිරීමට හැකියාව වැඩිදියුණු විය. ජාත්‍යන්තර මට්ටමෙන් විසිරී පැතිරී ඇති විවිධ පුද්ගල කණ්ඩායම් හා සංවිධාන සමඟ කාර්යක්ෂමව සන්නිවේදනය යෙදීමට හැකියාව මේ තුළින් උදා විය.

අතත්‍ය සන්නිවේදනයේ ලක්ෂණ

කාර්යක්ෂමව සන්නිවේදනයේ යෙදීමේ හැකියාව.
ආරක්ෂිත බව.
අඩු පිරිවැය.
ශ්‍රව්‍ය දෘශ්‍ය  දර්ශන සහිතව සන්නිවේදනයේ යෙදීමේ හැකියාව.
එකවර පුද්ගලයින් රැසක් සමග සන්නිවේදනයේ යෙදීමේ හැකියාව.
භෞතික වශයෙන් ඉඩකඩ අවම වීම.

සටහන:හිමාෂා නෙත්මිණි 


ග්‍රාහකයා-Receiver

  ග්‍රාහකයා යනු, සංදේශයක් ලබන පුද්ගලයාය. සන්නිවේදන ක්‍රියාවලියේදී ග්‍රාහකයාට විශේෂ ස්ථානයක් හිමිවෙයි. ‍ග්‍රාහකයෙකු හුදෙක් ග්‍රාහක තත්ත්වයෙන්...